Kurr i magen

God morgon! Eller är det bara jag som är vaken nu??

Vaknade klockan kvart i 6 imorse, och vanligtvis brukar jag vara

supertrött och knappt kunna ta mig upp ur sängen,

men idag... Idag var jag klarvaken på direkten.

 

Jag har återigen drabbats av stress, vilket fuckar min sömn totalt.

Jag vet exakt vad jag är stressad över och jag måste fundera hårt och snabbt och bestämma mig,

men nervositeten och stressen tar död på mig.

Nästan skönt att komma till jobbet så man får tänka på annat.

 

Körde som vanligt ett glas med banansmoothie imorse!

Det har kurrat konstant i min mage senaste 4 dagarna

eftersom jag äter så pass lite nu, jämfört med förut..

Men jag antar att det är ett bra tecken?

Wanna loose weight, and I want to do it now.




Vårt skitväder får mig att må piss för övrigt..
Är mer än någonsin säker på att jag vill flytta från det här landet i framtiden.


Kommentarer
Postat av: Gäst

Hej undrar om ni skulle kunna göra en liten "resume" om hur det gått. Ett inlägg med hur länge ni hållit på nu, medeltal vad ni ätit per dag och hur mycke ung. sportat, och hur mycke ni gått ner i vikt o kanske en bild på kroppsformen etc.



Vill veta hur bra det gått så kanske ja blir mera motiverad :) tack ifall

2012-02-23 @ 09:09:52
Postat av: johanna

Hej! Jo absolut, jag ska bara kirra en kamera först så ska jag slänga upp massor av bilder på bloggen sen... Ska redovisa allt snart :)



Hoppas du hittar motivationen hos oss! <3

2012-02-23 @ 09:36:12
URL: http://fitformagaluf.blogg.se/
Postat av: camilla

Har du hört om bananglass? Ska testa det idag, verkar sjukt gott och dessutom är det ju inget socker!

2012-02-23 @ 12:22:01
URL: http://mirismalina.tumblr.com
Postat av: johanna

Har inte hört talas om det! Återkom med recept dååå :) lät fett gott ju.

2012-02-23 @ 13:04:42
URL: http://fitformagaluf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0