Katmandu.

Om man åker till Magaluf finns det ju vissa saker man bara måste se, utöver stranden och stadens alla barer :) Jag har varit i Magaluf 3 år i rad och 2011 var första året jag var på Katmandu, det uppochnedvända huset. Så galet roligt! Jag och mina favorittjejer, Shohannis och Else tog en hel eftermiddag där och hade verkligen sjukt kul. De har allt ifrån 3D och 4D bio, till medeltida tortyrredskap. Perfekt sysselsättning för en mulen dag, eller en eftermiddag efter stranden. Inträdet tror jag ligger på runt 100-200 kronor och då ingår båda bioföreställningarna. 4D:n var hur cool som helst! Har aldrig varit på det innan. När vi var där så handlade filmen om ett nedlagt mentalsjukhus. Lite lagom läskigt såddär! Det värsta var när det kom kackarlackor springandes på golvet i filmen och det springer(det vi tyckte sprang, visade sig senare vara plastband som blåste på oss) över våra fötter i biosalen också. Men det var sjukt häftigt att se en film där du får använda alla sinnen, det kommer ju både vatten när det regnar, vind och olika dofter.

Mina finaste tjejer utanför Katmandu. Shohannis har sina obligatoriska deamon-eyes!
Else med Jeti!
Vi fick önska oss vad vi ville in the löööv seat!
Shohanna lekte med moln!
Fick hälsa på på Hogwarts! Wopwop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0