My Belly

Har landat hemma i soffan nu,
tänkte ta det så jäkla lugnt och bara njuta av ledigheten (och lite choklad!)
.
Tog lite bilder på min mage alldeles nyss, bara för att se hur den ser ut på bild!
Och i rätt ljus, med en hel del spänning av "muskler" och put med röven blev resultatet helt okej.
.
.
Ego!! Nej men så skönt att ibland, vissa dagar, kan man må så bra över sig själv
och tycka att man ser grym ut. Känna att man lyckats med något.
Men sen känner man samtidigt att man inte ser lika bra ut som alla andra,
och att man inte kommer någonstans med nåt.
.
Men.. det är bara att kämpa på. Psykiskt och fysiskt.
.
Puss, nu kör vi myskväll! ♥

Kommentarer
Postat av: Emilia

Du ser ju fan redan fett vältränad ut :D Du kommer lätt ha din drömkropp till sommarn asså.

2012-02-25 @ 12:02:59
URL: http://emiliaob.blogg.se/
Postat av: Elin- en blogg om min stora viktnedgång! 30kg till midsommar

Älskar er blogg och alla peppbilder ni lägger upp! Tycker dock att ni båda har fett snygga kroppar men ert val hehe :) har själv praktiserat på Mallorca i alcudia två år i rad och Mallorca är bäst!!! Längtar tills jag kan åka tillbaka :) driver själv en blogg om viktnedgång men jag har gaaaanska mycket mer att gå ner än er men skit i det :D kram!

2012-02-25 @ 14:59:56
URL: http://www.elinlouisenilsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0