My girl.

Vaknade upp med lätt feber idag, så skippade jobbet men underhåller mig ändå med lite dans och sång framför spegeln (ett litet nöje jag har, haha!). Till vem? Britney Spears, såklart!
*
Den kvinnan alltså.. wow. Hon har alltid varit mina stora idol, sedan jag var 10 år gammal liksom, och hon har magiska låtar som man kan lyssna på om och om igen. Och så snygg hon är. Där har vi idealet. Så vacker som den tjejen var när hon slog igenom kommer ingen annan någonsin bli. Perfektion. Så tight kropp, sött ansikte, snygga proportioner.. okej nu låter jag skapligt bisexuell, but for her i would be. Kommer älska henne och hennes musik tills jag droppar död ner.
.
Brittans kropp i Crossroads... Hur snygg?! Dör.
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0