Ny telefon!

Eftersom min telefon efter min resa till Teneriffa ägs utav nån spansk tattare så har jag inte kunnat ta några nya bilder... Lång historia kort, prata inte med folk du inte känner. Prata speciellt inte med folk du inte känner när klockan är 6 på morgonen, du är nååågot salongsberusad på väg hem efter utgång och du befinner dig i ett främande land. Så har vi lärt oss den läxan... Meeen på torsdag eller fredag kommer min nya iPhone! Åh vad jag är lycklig tjej just nu! Var smart nog att säkerhetskopiera telefonen innan jag reste så den nya kommer vara så gott som den gamla.. Fast utan spricka i skärmen :) Så till nästa vecka kommer jag kunna updatera med massa bilder! Jippie jej!!!
Nu ska jag sova, för imorgon är det upp tidigt till skolan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0