Okej...

Måste få whina av mig lite här! Satt på tåget på väg hem från skolan innan, och jag är lite picky när det kommer till vart på tåget jag vill sitta. Jag vill åka framlänges, vill inte att sätet ska se äckligt ut och jag vill att papperskorgspåsen vid sätet ska vara tom :) Idag lyckades jag hitta det perfekta sätet! Där sitter jag, allt är frid och fröjd, tills det kommer en äldra man och sätter sig mitt emot mig och han stinker verkligen alkohol och typ...urin... Jag fick nästan kväljningar. Kikar mig omkring med det finns inga säten där man åker framlänges och det känns så himla elkat att resa sig upp när någon kommer. Så jag drar upp halsduken över näsan och härdar ut. Jag lovar att doften har satt sig i mina kläder! Det var verkligen vidrigt!!! Det borde finnas regler för egenhygien när man åker kollektivt!

Såhär ledsen bli jag på stinkisar på tåget!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Euuuuh! GRISIGT!!! haha fyfan, känner alltid exakt sådär på spårvagnarna.....

2012-02-22 @ 15:35:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0