Onsdag.

God morgon!
Nu har jag käkat frulle och kikat på det ny avsnittet utav The River. Ska aldeles strax bege mig mot gymmet och eftre det in till skolan. Idag blir det mage-rygg-kondition på gymmet, ska se om jag kan öka crosstrainern 5 minuter idag och köra 20 istället för 15. Målet är ju att köra 30 min på både crosstrainern och spinningcykeln under varje träningspass. Sedan ska jag in till skolan för att göra ett grupparbete vi har tills nästa vecka. Så ska vara inne i stan vid 15 ungefär. Vet inte hur lång tid det kommer ta, men uppdateringen från min sida blir nog gansks låg fram tills ikväll. Kan försöka slänga in en mobilblogg under dagen, men blogg appen brukar inte vilja sammarbeta. Hoppas att alla får en fin dag, och att ni är ute och njuter utav det underbara vädret!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0