PW.

Blev lite över en timmas PW idag. Känns så sjukt gött efteråt. Nu blir det några utfall och situps, sedan får min kropp nöja sig! Imorgon ska jag försöka ta mig till gymmet! Behöver komma igång ordentligt om jag ska nå dit jag vill med min kropp. Mitt mål till sommaren är att få tillbaks mitt mellanrum mellan låren och slank mage. Jag har en bra bit kvar, men om jag håller min diet och börjar träna hårdare tror jag att jag kan klara det! Jag hade velat gymma 3 dagar i veckan, köra PW 3 och en vilodag. Får börja med gymmet imon och se hur det går!
Just nu ser mina lår ut typ såhär... Med mellanrum lite över hälften utav låran och sedan massa, massa...FETT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0