Skinny vs Fit


Jag älskar smala tjejer.
Jag tycker att det är det absolut vackraste som finns med en tjej på långa,
slanka ben och riktigt smal midja.
Vissa passar som skinny, medans andra är snyggare med lite muskler på kroppen.

Candice Swanepoel brukade vara en vältränad modell, med muskler och höfter..


.. men nu liknar hon snarare en modell som bantat lite för hårt?
Vad tycker ni?






Man kan säga vad man vill om folk som tränar mycket/äter lite, men anledningen är ALLTID att man gör det för att man vill bli snyggare. Men hur är det för modellerna egentligen? Vad har en perfekt tjej för mål?




Före & efter


De vet nog inte exakt vart gränsen går tror jag. De lever under så stor press av att vara perfekta, så ibland går det för långt. Likadant för Jessica Alba och Megan Fox, två tjejer som blev kända när de var sexigt smala och  perfekt vältränade. Sedan blev båda två pinnsmala, troligen blev de livrädda för en viktuppgång.

Tänk dig att ha ett jobb där ditt utseende är allt? Skulle man kunna hantera det?




Från fitness till skinny girls - still look gorgeous, though!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag måste säga att jag personligen tycker att det är snyggare att vara fit än bara smal. Själv kämpar jag hela tiden med att inte bli för smal, utan gymmar mycket eftersom jag inte vill vara bara smal, utan se vältränad ut.

2012-02-19 @ 15:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0