Svar på tal



*
Fick den här kommentaren häromdagen, när jag skrev att jag bara ätit ostbågar en dag.
Nu är det ju så, kära Sofia, att jag inte påstår att man SKA äta bara ostbågar en hel dag.
Jag påstår inte heller att man får en snygg, vältränad kropp av att bara äta ostbågar.
SJÄLVKLART förstår jag (och alla andra) att mat är en viktig del om man vill bygga muskler, men om man däremot har överflödigt fett på kroppen som man vill bli av med - ja då måste man äta mindre.

Bloggen har vi två skapat för att redovisa vad vi äter, hur vi tränar, hur vi lever våra liv.
Sen kommer vi visa upp våra resultat med våra kroppar, förhoppningsvis något nöjdare än vi var när vi började träna och tänka på vad/hur mycket vi åt.


Personligen tycker jag ätstörningar är löjliga, det vill säga om man redan ÄR väldigt väldigt smal.
Är man däremot lite större i kroppen är det orealtistiskt att tro att man kan bli smalare av att inte äta mindre.
Det blir man inte.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0