Sweet like Candice...

Nu ska jag (johanna) bara skriva lite kort om den enligt mig absolut vackraste tjejen på hela jorden, nämligen Candice. Underbara vackra söta Candice Swanepoele. Också kallad min stora bisexuella kärlek. Känner du inte igen hennes namn så känner du garanterat igen hennes ansikte (läs: kropp). Jag tror inte man kommer närmare perfektion än såhär, folket. Enjoy.
'
Något som jag verkligen gillar med henne (förutom allt det uppenbara) är hennes väldigt breda höfter!
När hon har en så smal midja blir det bara så sjukt sexigt och ser väldigt speciellt ut...
Jag har själv alltid haft väldigt breda höftben och hatat det och varit avis på tjejer med mer raka kroppar, men när man ser Candice så förstår man att även det kan vara grymt fint!
Så det här är min största inspiration 2012.


En två år gammal bild på mig & mina hips i Phuket!

Kommentarer
Postat av: steffie

Tack för eran fina kommentar tjejer :) gud så roligt att höra att ni läser min blogg :) jag läser gärna eran också då :) kram på er och tack!

2012-02-05 @ 20:36:31
URL: http://finastesteffie.blogg.se/
Postat av: Malin

sv: Tack tack! :)

Träningsmotivation behövs alltid, ska kika lite på er blogg. Kram!

2012-02-05 @ 20:53:27
URL: http://areheim.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0