Synda???

Godmorgon!

Idag skippade jag faktiskt träningen helt och låg och drog mig i sängen ända till kl 11... Jag kände att jag förtjänade en riktigt lång och gosig sovmorgon, men imorgon ska jag köra kondition igen!

Vikten just nu (morgontid innan frukost) stod på 51,7 kg. Jag är inte överlycklig, det är jag inte, men som Daniel påminde mig igår: "Du har 3 månader på dig, ingen panik!" och det kanske stämmer. Men jag är en sån person som vill ha resultat nu - inte sen. Men men, all in good time.


När jag kom till jobbet och öppnade kylen idag skrek jag rakt ut - två stora mumsiga kladdkakor tittade mig rakt i ansiktet. En jätterar tjej har sin sista dag idag innan hon drar till Asien och har varit gulligt och bakat åt oss på kundtjänsten... Frågan då; får man synda när man skippat träningen?
 



Villhavillhavillha :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0