Thank God it's sunday!

Sådärja, då var det söndag och min enda lediga dag den här veckan. Härligt! Kom hem från jobbet vid 5 i morse och vaknade strax innan 11 så blev väl inte riktigt så mycket sömn som jag hade tänkt mig, men får ta igen det ikväll! Det var bra med folk ute igår, så det var grymt roligt att jobba! Tiden går så sjukt mycket snabbare när man har mycket att göra! Dessutom stod jag i baren med världens bästa V, så det kan ju inte bli annat än bäst!
Idag ska jag in till stan och träffa en kompis. Hon var ute och slira igår, så blir nog inte många knop gjorda för oss idag, men vi ska ut på långpromenad med hennes hundar och käka thaimat i alla fall. Sedan får vi se vad vi orkar ta oss för. Ska bli sjukt härligt att komma ut i det fina vädret. Uppdateringen från min sida kommer vara väldigt låg idag, precis som resten uta helgen har varit, men får se om jag knåpar ihop nått tidsinställt :) Hoppas alla har en fin söndag!
Glad tjej med Pina Colada i sommras!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0