@ the gym

Äntligen fredag!
Det känns helt underbart, jag har jobbat 8 (!) dagar i rad nu, så ikväll blir det en
välförtjänt hemmakväll i soffan kan jag lova...

Igår var jag duktig och gymmade igen. Har inget riktigt schema som jag följer ännu, men det som Lina tipsade om tycker jag såg kanonbra ut så jag ska köra efter det :) !
Jag började iaf med 20 min crosstrainer som uppvärmning, sen fokade jag på rumpa pch rygg denna gång. Körde dels vanliga djupa utfall, sedan även "kissande hunden" och denna:


 Körde den 30x3 på varje ben, och försökte hålla uppe benet i 2 sek varje gång jag sparkade ut.
Döööödade min röv kan jag säga, haha! Blir den inte fast med denna metod är det något som inte stämmer...




Min kamera började ju funka igår (yay!) så jag knäppte ett par pics på gymmet!



Tränar of course i min Casablanca-tröja : FESTA MED STJÄRNORNA! ;)


Kommentarer
Postat av: Ida

Nu är Bloggtips igång igen! Det är som Dagens Blogg, fast lite bättre ;)

http://idahtt.blogg.se/2012/february/bloggtips-1.html

2012-02-24 @ 12:30:25
URL: http://idahtt.blogg.se/
Postat av: Hemlig

Sjukt söt är du Johanna!

2012-02-24 @ 15:50:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0