Where the action is.

Det var allt en del folk ute igår, men inte riiiktigt så mycket som jag trodde det skulle vara. Vi var klara runt halv fem och jag satt mig i bilen och rullade hemmåt. Hann dock inte så långt innan jag hade blåljus och en tutande polisbil bakom mig. Fick snällt köra in till kanten, gå ut ur bilen och blåsa samt visa upp mitt körkort. Jag har ALDRIG varit med om en poliskontroll innan så var lite nervös, men poliserna var supertrevliga(en av dem var dessutom galet snyg!) så det var ite så farligt. Blåste såklart grönt så fick säta mig i min bil igen och åka hem. Lite action såddär på... morgonen?
.
Nu har jag fått sova några timmar och ska snart iväg på födelsedagslunch för min fina morfar. ♥ Så börjar bli dags att göra sig iordning. Jobbar inatt igen! Idag tror jag att det komme bli heeelt galet mycket folk idag! Imorgon ska jag ligga i horisontalläge heeeela dagen, äta godis, kika på film och sooooova! Underbara söndag!!! Underbart väder ute, så hade jag haft några fler timmar på mitt dygn så hade jag velat ta mig ut på en låååång promenix idag, men får hoppas att det är lika fint väder imorgon! Ska köpa godis sen med och ha en riktigt syndig lördag! Hoppas ni alla får en fin dag! 


Wiho, cool tjej på rymdfärd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0