Blondin-chock

Sådär, hemma från badhuset! Jag kan inte påstå att jag simmade särskilt mycket men det var skönt med avkoppling och skvaller (och självklart en sväng i rutschkanana..), jag får ta igen det med ett extra hårt pass på gymmet imorgon bitti.
-
En sak jag dock blev VÄLDIGT stolt över var när vi skulle fika efteråt. Medans mitt sällskap köpte två underbara goda muffins o smaska på så köpte jag bara en festis. SAY WHAAT! Det har aldrig nånsin hänt att jag tackat nej till godsaker, jag är fortfarande i chock.
-
På tal om chock.. Hur chockad blev man inte när man såg den här bilden på Blondinbella? Enligt henne själv har hon gått upp 30 kg under det senaste året. Ser ut som att hon ska föda en Baby Ruschkinoff any day now.
-
En kurvig blöggerska som njuter av livets goda...
... men om jag fick välja en bloggkropp hade jag nog valt den här idiotens:

Nu ska jag äta lite lax med sparris. Godnatt!
-
-
P.s. Faan Lina, bilden du la in där nere va grymt motiverande. Nu kör vi!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej på dig! Jag heter Vendela och har precis startat en blogg , det skulle vara jätte kul om du kunde kolla in den och kanske ge tips :)Vi kan följa varandra på bloglovin om du vill? KRAM http://vendelagranberg.spotlife.se

2012-02-01 @ 13:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0