Måndag 30/1.

Sådär ja. Nu var det dags att kickstarta kroppen inför ännu en sommarsäsong i värmen. Jag har sedan september lovat mig själv att komma igång med både träning och bra kost. Resultatet hittills... Inte alltför imponerande. Så beslutade jag och Johanna oss för att starta denna blogg. Nu ska jag tvinga mig själv till att dagligen skriva om både mina kostintag och träning. Om inte detta fungerar som motivation så är jag rädd för att jag är ett förlorat fall.
.
Målet är att vara tight fram till sommaren, då jag tillsammans med Johanna drar ner till värmen på Mallorca för att jobba och glassa lite. Det blir våran andra säsong i Magaluf. Johanna tjuvstartar och åker ner redan i april den rackarn. Men jag får vänta på mitt sommarlov tidigt i juni innan jag kan styra väg mot varmare breddgrader.
.
Dagens mat
Frukost: 3 kokta ägg, 1 glas apelsinjuice
Lunch: 1 Naturdietshake, 1 apelsin
Middag: 1 köttfärspanini, mineralvatten
.
Tog sedan och snörade på mig löparskorna och gav mig ut en halvtimma i naturen. Svinigt kallt, men grymt skönt såhär efteråt. Nu jäklar ska fläsket bort :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0