TRÖTT TJEJ

Jajemen. Liiite trött såhär kl 08:25, men det är bara o kämpa på.. Köpte massa koffeintabletter igår som jag ska knarka loss på senare när tröttheten tar över totalt. 
 
Igår måste jag erkänna att jag hade något av det sämsta träningspasset någonsin! Jag typ promenerade/småjoggade på löpbandet i en dryg halvtimma, sen försökte jag göra några sit-ups men gav upp och låg i omklädningsrummet och snackade telefon istället. FAIL! Resten av veckan ska jag försöka träna lite bättre, jag lovar. 
 
Idag har jag ätit 4 finncrisps med Philadelphia-ost till frukost (tillsammans med en kopp varm oboy, naughty!!) och till lunch sen ska jag äta nån slags lasagne. Den innehåller dock ingen pasta utan istället massa ost och squash. Ska nog smaka bra. Ska äta så lite som möjligt eftersom jag vill se ut som Kissie om en månad.
 
Som min kära Lina här nedan uppmuntrade ; "Keep swimmin!" så är det PRECIS det jag ska göra. Senare idag ska jag nämligen till Badhuset, wohoo! Som ett litet barn igen. Tänkte simma ett par längder men mestadels blir det nog bubbelpool, bastu och rutschkana för min del. 
 
Have a good one, y'aall! <3

//Johanna


 
Finspångs fantastiska äventyrsbad!
Har ni tur blir det kanske en bikinibild på mig senare.


Kommentarer
Postat av: T.B

Hahaha var inte telfonsamtalet värt då? ;)

2012-02-01 @ 23:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0