12 liter energi

Jag är helt slut. Har knappt sovit något sedan i tosdags, stressat sönder över tentan, strassat sönder över resan, stressat sönder över min brors stundent. Jag är ett vrak.
.
Är i alla fall nästan färdigpackad nu. Vilket känns skönt. Tentan är halvfärdig, vilket suger. Jag har sådan panik över den så ni förstår inte. Men samtiigt så är jag så sjukt trött så jag knappt kan hålla mig vaken. Ångest...
.
Och jag börjar få resfeber. Känns som att tiden har gått så galet snabbt. Jag som är en sådan familjemänniska tycket att det är jättejobbigt att lämna dem. Det gör fysisk ont, trots att jag vet att det bara är för några månader...
.
Imorgon bär det av. IMORGON! Det är verkligen helt galet.
Nu måste jag skriva lite mer tenta... Får inte sova förrän jag är uppe i 2 sidor... Yay...

Kommentarer
Postat av: Ida

Fortsätt kämpa! Har du kommit såhär långt så klarar du sista biten!

2012-06-06 @ 01:26:40
Postat av: Lina

Åh, tack fina du! Sådanna här kommentarer gör min dag :D

2012-06-06 @ 07:50:42
URL: http://fitformagaluf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0