A little far away island called Mallorca

Ojojoj... inte nyligen man skrev har inte!

Johanna har igen iallafall :) 4 veckor sen sist jag akte ner hit tror jag? Kom ner den 20:e maj och idag ar det den.. hmm.. 18:e juni.. oh hjalp.

Man fattar inte att tiden gar har nere, det kanns som allt star stilla. Hela vintern satt jag pa mitt kontorsjobb i kylan i Sverige och langtade bort till soliga aventyr, bokade Barskolan och akte ner hit till Mallorca pa egen hand. Placerades i ett rum med tva tjejer jag aldrig traffat forut, och skulle utbilda mig till bartender som jag aldrig trodde jag skulle klara. Forsta veckan var riktigt hard och jag tankte till och med hoppa av kursen. Jag trodde verkligen att jag var for dalig for detta, men tre veckor senare fick jag mitt diplom med hogsta betyg och javligt manga erfarenheter rikare :) Lycka!!!

Traffade Linnea och Erika som jag haft sa sjuuuuuukt roligt med, saknar dom som fan... Den senaste veckan har nere har jag flyttat runt lite men antligen hittat en underbar lagenhet med flera skona brudar och trots att allt vi gor ar solar, badar, festar (och smabrakar haha) sa forsoker vi anda ta vara pa tiden. Vardagen ar sakert tillbaka snabbare an man anar....

Jag langtar hem. Sa fort jag tanker pa Viktoria hemma, min sang, mamma och pappa och min vovve sa langtar jag hem, men jag ar sakta men sakert pa vag in i bubblan och jag far se hur lange det haller innan den spricker. Innan jag trottnar och drar vidare. Just nu ar det ganska jobbigt for jag ar sjuk och saker och ting har inte gatt som planerat, men jag kommer klara det. Jag kan fan klara ALLT!

Jag har chockat mig sjalv i mitt beteende har nere. Det gar inte ens att jamfora med forra arets sasong, jag ar sa mycket mer misstanksam och radd av mig i ar och jag ar sjukt forsiktig hela tiden... Har inte alls slappt loss eller sparat ur som jag trodde jag skulle, jag ar typ "mamma" i lagenheten haha! Men allt har sin tid :) Kanske haller jag pa att finna mig sjalv..? Allt kanns bara weird.. Kanns som man ar med i en oandlig dokusapa, vart man an tittar ser man kandisar haha. Northug ar en fucking bartender har nere. Avbryt!

Vi far se hur allt slutar, men efter en manad kan jag saga sahar: ta chansen medans den finns.
I know I will...



Var utsikt fran lagenheten... 



Barskolan grupp 2, 2012 <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0