Sunday morning

Tjolahopp!
Då var det söndag, och bara tre dagar kvar innan vi åker. Körde mitt sista pass på jobbet igår. Måste bara säga att jag har världens bästa arbetskamrater. Me love you long time!!! <3
.
Idag är det fullt upp. Ska tvätta, packa, skriva ut biljetter, boka in en extra väska, växla pengar och städa. Tjohoo :) Tror vi börjar med att åka in till stan och växla över hela min drickspott till euro. I like it!
.
Hade velat hinna träna, men tror inte att jag hinner. Ska försöka hinna ta en PW ikväll samt köra lite mag-rumpövningar. Sorgligt men sant så tror jag inte att jag kommer hinna till gymmet mer innan jag åker... Känns konstigt! Nu kan jag bara hoppas på att jag håller igång träningen där nere lika bra som jag gjort här hemma. Ska  verkligen göra mitt bästa.
.
Enjoy life ^^
.
Haha, detta är sååååå jag i djurform!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0