Ångestladdad men målmedveten tjej!

Okej jag har verkligen varit sämst på ALLT senaste veckan,
har inte vart på gymmet en endaste jäkla gång - MEN - nästa vecka kör vi igen. På riktigt this time.


Inga mer ursäkter fröken Palm
, och hittar jag på några så MÅSTE ni peppa mig!!!
Vi gör ju detta ihop?! Jag vill inte ha det minsta flabb på mig i sommar, så nu är det deff-period som påbörjas.


Såhär har jag lagt upp det:
MINST 4 gånger i veckan ska jag va på gymmet och träna.
Jag ska köra TUNGA reps på alla maskiner, dvs köra så tungt så man endast orkar ca 6 reps...


Köra stenhårt på mage och rumpa i slutet av alla pass, samt så mycket cardio jag orkar.
Ska köra minst 30 min sammanlagt på crosstrainern varje gång jag är där,
och vad gäller kosten så blir det coca cola ZERO från och med nu
(då kan jag iallafall dricka med gott samvete, trots att det inte är särskilt gott..)
och det blir kött med grönsaker/soppa till lunch hela veckorna.


Endast på helgerna får jag äta godis, men det med MÅTTA så jag inte får någon ångest sen.
Det är fan inte värt det.




Brittan - snyggt deffad mage där! No fat what so ever... Klarar man det, måntro?


Kommentarer
Postat av: Suzy

Jaa kom igen nu! själv ska jag köra jättestrikt tre första veckorna i april, någon form av träning varje dag och leva på typ kyckling och sallad. Vill gå ner ca 3 kg och skaffa magrutor. Det händer kanske inte på tre veckor, men man ska aldrig säga aldrig! Om inte annat skaffar jag mig goda vanor.

Är verkligen aspepp, hoppas att det smittar av sig! Tack för en grym blogg!

2012-03-31 @ 19:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0