Dagens maaaat!

Nu vet jag att dagen inte gått så långt ännu,
men kan uppdatera er ändå på vad jag ätit hitills:

Frukost: Mango/banan-smotthie
Lunch: Grillad kyckling i gräddsås med brysselkål och sallad


Brysselkål är alltså istället för pasta/potatis/ris och funkar verkligen kanon!
Låter kanske inte så gott, men man mår så bra efter när man känner att man ätit nyttigt :)


Resten av dagen ska jag försöka hålla mig ifrån alla sorters sötsaker...
Blir som vanligt svårt, men har tagit ett koffeinpiller - just in case!


Vad äter ni idag? :)




Dessa små godingar kan man äta mycket av!


Kommentarer
Postat av: Malin

frukost: gröt med blåbärssylt (nyttig), och en hårdmacka.



Lunch: Pyttipanna

Mellanmål: Kycklingsallad

Middag: Köttfärslimpa



Och till kvällsmat blir det troligen en smoothie efter träningen.

2012-03-26 @ 17:49:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0