Dagens outfit?

Godmorgon, vilken underbar jäkla dag det är idag!!
Solen strålar och det är knappt kallt ute :D Me gusta, så underbart.
En dag på stranden lockar mer än nånsin just nu typ...


Kolla, en dagens outfit-bild!
Skinnjacka och poncho, grymt high fashion ;)





Knäppte några fler bilder, för älskar den grå kavajen
jag fick låna av Viktoria imorse... Matcha mitt linne perfekt!

---

Idag är jag faktiskt på kanonhumör! Ska träna senare i eftermiddag, ska bli skojj :)
Tror jag kör triceps, mage och rygg idag.. Är det en mysko kombination..? Hmm..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vars är den braiga bloggen som var för någon vecka sen?? Nu är det mest vardag...

2012-03-15 @ 10:19:20
Postat av: Johanna

Haha, sorry :( den kommer tillbaka! Vi hade en så storartad partyhelg + varit sjuka så vi ska bara återhämta oss lite.. men jag ska träna sen, så du kan va lugn ;)

2012-03-15 @ 10:22:13
URL: http://fitformagaluf.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Hur lång är du?

2012-03-15 @ 13:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0