Dagens snack!

Testade för första gången den nya Kesella Raspberry idag,

åt den som frukost/mellanmål för jag tänkte "åh kvarg, det måste ju va nyttigt!"

Det var såklart socker i den haha, men den var god och mättande som FAN!

Näästan på gränsen till för mycket, dock :/ Blev cp-mätt och nästan lite illamående.

Men den är nog perfekt att äta efter gymmet om man tränat muskler eftersom det är proteinrikt.


Ska satsa på det näsa gång, istället för att äta den på morgonen.




Värd att prova! Mycket mer mättande än youghurt :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Jag är ny här på bloggen, jag tycker den är väldigt inspirerande, den är "äkta" och realistisk. Jag ska precis som ni, ner till Spanien i sommar. Jag ska till Barcelona, Marbella och Ibiza, och vill precis som ni, fixa "strandkroppen" hehe. Har ni märkt något resultat ännu? Hur hittar ni motivationen? Kram

2012-03-05 @ 18:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0