Dagens work-out

Tänkte skriva ett inlägg om min träning idag, och exakt vilka övningar jag gjort!
---
Jag började med 10 min i rask takt på löpbandet, eftersom det va så sjukt mycket folk på gymmet
vid 5 och alla cosstrainers va upptagna.. Men sen blev en ledig och då hoppade jag över till den och körde ca 18 min på cosstrainerns fat-burn-program (nivå 5). Det var verkligen maximalt vad jag orkade och nej, det är inte jättebra, men kondition är ännu inte min starkaste sida!
---
Fortsatte sedan med sit-ups med vikt 20*3, sen blev det lårmaskinen (insida lår, kommer göra fett ont imorn) sedan bicepspress så mkt jag orkade följt av magmaskinen 10*3.
---
Efter det körde vi lite övningar för rumpan. Gjorde ett litet program där vi först gjorde
statiska utfall med vikt 10 reps/ben, följt av "Hitlers hund" 10 reps/ben och sedan
plankan så länge vi orkade. Upprepade detta 3 ggr tills vi var döda och hoppade möra in i duschen ;)
Hur plankan ska se ut..




.. och hur det ser ut när en d.ö.d Johanna håller på att ge upp!

Känns som ett helt okej pass, trots att roddmaskinerna inte va lediga så jag hann testa dom :(
Men det får bli på onsdag förmiddag! Imorgon ska jag köra kondition, rygg och triceps.
Love working out! Det är faktiskt kul när man väl börjar...
---
(och för er läsare som inte lagt märke till det så är vi ju TVÅ olika tjejer som driver bloggen,
Johanna & Lina, så ni inte undrar varför det kan komma två helt olika träningsinlägg på en dag haha)

Kommentarer
Postat av: tore

vart är din träningskamrat och hennes snygga bild??? ;)

2012-03-20 @ 10:58:01
Postat av: johanna

Haha! Didn't realize I was allowed to use it... kommer nog till användning en vacker dag ;)

2012-03-20 @ 12:26:31
URL: http://fitformagaluf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0