Dagens.

Frukost: Fruktsallad med apelsin, kiwi, banan, hallon och valnötter
Lunch: En halv burk keso, 1 äpple
Middag: Thaimat - Kyckling i ostronsås & nudlar
Mellanmål: Banan, hallon & kiwi som kvällssnacks
.
Var ju på gymmet en sväng också! Blev 20 minuter cykel, 15 minuter crosstrainer och 30 minuter gym. Idag var det fokus på mage och rumpa. Det var grymt roligt att träna med min Clarkis! Hoppas verkligen att hon hakar på någon mer gång :D
Upptäckte idag att mina jeans har börjat bli lite för stora!!! Shit vad glad jag blev! Eller, nja det är mina favoritbyxor, så det är väl inte asball att dem inte sitter bra.. Men att kläderna börjar bli för stora är ju ett gott tecken på att det jag gör fungerar! Aaaaawesome!!!
Nu ska jag kika på det nya ANTM, och det blir till att sova tidigt idag,för det är en låååång dag imon!

Slänger in lite ögongodis såhär på kvällskvisten! Hur snygg?!?! Har kanske glömt att nämna det, men detta är min blivande man! Han vet bara inte om det än...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0