Dream of Californication

Hello all you fabulous ones!

Var återigen duktig och drog mitt lazy ass till gymmet imorse innan jobbet.
Idag blev det hela 25 min på crosstrainern, följt av biceps- och ryggträning.
Var i princip helt ensam idag, och de spelade massa grym RHCP-musik och jag bara njöööt i fulla drag!
Körde även så många utfall jag orkade med 5 kiloshantlar haha...
Mina ben dog, jag lovar. Kan knappt röra mig, men så skönt det är ;-)




Har gått ner lite i vikt till och med!
Inte mycket, men det peppar ju ändå att se lite skillnad...
Som att man gör något rätt. Bikini season is coming, guys!
Ta er till gymmet så FORT ni kan. If you want it - it's worth it.


Kommentarer
Postat av: Anonym

"If you want it - it's worth it" så sant! :D

2012-03-07 @ 21:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0