Enigma

Slutade jobbet lite tidigare idag så jag skulle hinna träna ordentligt!
Körde 20 min på crosstrainern som uppvärmning och fortsatte sedan med maskinerna.
Det blev benpress, tricepspress, magmaskinen och en för låren...
Haha, kan inte alla namnen på maskinerna men aa lite varierat iallafall!
Ska verkligen försöka bli bättre med att dela upp muskelgrupper på olika dagar... tips?
.
Jag på gymmet - tränar i mitt fina Enigma-linne!
(Enigma är en tattoo studio i magaluf btw..)
.
Tog en fika på stan efter gymmet också :)
Nu har jag kommit hem, slängt i mig en taccos och hoppat i sängen!
Snart dags för BB, åååh hoppas Sipan åker ut...
Och tack för de fina kommentarerna idag, ni är ju bäääst!!! ♥


Kommentarer
Postat av: anonym

Inget tips på träningsupplägg, men istället ett riktigt bra youtube-klipp, jag har redan märkt skillnad på kaggen, efter två veckor, och då har jag inte kört varje kväll! :)



http://www.youtube.com/watch?v=vkKCVCZe474



söndagskram på er and keep up the good work!

2012-03-18 @ 20:34:43
Postat av: Anonym

Hej! Härlig blogg du har!

Vilken är din favoritserie? :D

Kraaaam

2012-03-18 @ 20:45:51
Postat av: Sofie

Hej! Härlig blogg du har!

Vilken är din favoritserie? :D

Kraaaam

2012-03-18 @ 20:46:19
URL: http://shaakeit.blogg.se/
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Dagens bloggtips är uppe på bloggen. KOlla om det blev nu, om inte så hoppas jag förstås att du anmäler dig (i samma inlägg) till morgondagens tips! 2000 unika hungriga läsare väntar givetvis på ett nytt tips! ;)

2012-03-18 @ 21:22:37
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/
Postat av: JJ

Hey! Found ur blog from comment on kenza.se

So glad I did! :) i started on my journey to become fit and fatless! im gonna be following ur blog until summer -_^ possibly more.



:-)

2012-03-18 @ 22:01:42
Postat av: Mikaela

Du kan googla på en massa träningsuplägg, men prova att bara splitta lite och köra 2-3 muskelgrupper per gång och då 3-4 övningar per muskelgrupp.

Jag kör en 3-split just nu med ben, rumpa, rygg en dag, axel, mage och triceps en dag och biceps och bröst en dag:)

2012-03-19 @ 09:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0