Ett steg framåt, två tillbaka..


Tråkigt nog har jag drabbats av en mindre depression (inget nytt när det gäller mig tyvärr, händer då och då) och har därför absolut NOLL lust för vare sig träning, jobb eller andra sociala aktiviteter.
Jag hoppas jag tar mig ur det snart, för jag trivs inte alls såhär.
Jag gillar att vara glada, spralliga och pratsamma Johanna.
Men men, she'll be back!

Till frukost idag blev det turkisk youghurt med müsli och en knäckemacka.
Till lunch blev det detta mästerverk:




Två köttfärsbiffar och några bitar gurka.


Ser ut som anorexi-lunch deluxe men nej, så är tyvärr inte fallet.
Sprang nämligen och köpte en stor chokladbit nyss och satte i mig,
så jag har snarare unnat mig idag. Allt för att försöka må bättre, right?!




En ledsen Palmis @ the work-hiss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0