Faceplant!

Vilken strålande dag, don't ya think?!

Solen ger en så SJUKT mycket energi!!! Gör mig så peppad inför sommaren,

tänk när solen skiner på en varje dag... Oh underbara Spanska medelhavsö, miss you ♥

Velade en del imorse om jag skulle ge mig iväg och träna eller ligga kvar hemma och se på Harry Potter och De Vises Sten, men det blev alternativ nummer ett - och jävlar så nöjd jag är!

Körde 20 min på crosstrainern utan problem, blev knappt ens trött? Undrar om det var nåt fel!
Fortsatte med mag- och tricepsövningar tills mina armar var heelt döda..

Så döda att när jag skulle sätta mig ner på golvet för att göra lite sit-ups så vek sig

min arm under mig och jag gjorde en faceplant rakt i mattan. Riktigt kul.

Skulle fan vilja vara min egen tränings-kompis, jag skämmer alltid ut mig ;-)




En bild på mig från i sommras, nyhemkommen från Magaluf.

Solbränd, svettig och glaaad!

 

Nu ska jag jobba och fortsätta vara på ett gott humör! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0