I mitt livs bästa form!!!

Mmm TYP. Eller inte, va.. Haha. Jag ska försöka få ihop ett litet blogginlägg med de sista krafterna i min kropp!!

Är efter helgens trevligheter relativt d-ö-d, sitter på jobbet nu och hostar & dricker té... Tror att kombinationen alkohol, skräpmat och NOLL timmar sömn satt sina spår. Håller med Lina - man börjar nog bli för gammal för detta! Kärring-varning ;) Men har haft det superkul, jättemysigt att träffa mina fina roomies igen. Har haft ett par spårade dagar med dramatik, dans och drinkar och jag är mycket nöjd :) Men ska erkännas att det var skönt att komma hem, ta en varm duch och däcka i sin egna säng ;)

Vi var extremt dåliga på att ta bilder (och de bilder som faktiskt togs är strikt barnförbjudna samt sekretessbelagda) men dessa två hittade jag på min mobil. Håll till godo, haha...
 


Två suddiga brudar på förfest





Och en ytterst flummig egobild som jag tog på Ballbreakers?
Ps. Jag ÄGER på golf!!!!




Kommentarer
Postat av: Mia

Riktiga sötnosar är ni!!

Dessutom kommer nog orken till att festa komma upp ganska snabbt när ni anländer till Magaluf :P

2012-03-12 @ 14:07:04
URL: http://everybodylovesmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0