Ett steg på väg

Faaan!!
Igår bokade jag äntligen mina och Dannes biljetter ner till Magaluf, men självklart så ringer flygbolaget upp imorse och meddelar att resetiderna blivit ändrade så vi inte hinner med vårt anslutningsflyg i Barcelona = flyget inställt.. haha, så jäkla typiskt! Men sitter och kikar på nya resor nu och hoppas jag hittar något passande :)


Igår fick jag äntligen ut min klasslista + alla drinkrecept inför sommarens Barskola!
Shit jag är så sjuuukt taggad just nu... Reser ju ner med min kompis Daniel, och dessutom fick jag reda på att Purjos lillebrorsa Sebbe ska gå samma barskolegrupp som jag så vi ska flyga ner tillsammans!

Skolan börjar 20:e maj och slutar 10:e juni.. Efter det får vi se vad som händer,
förhoppningsvis hittar man något litet jobb att sysselsätta sig med så man kan stanna ett tag :)
Men jag tar dagen som den kommer, precis som jag alltid gör... Åh ge mig min sommar. Nu.






Barskolan grupp 2 - can't wait to do this!



Kommentarer
Postat av: anna viktoria

hihi, jag har ju gått den barskolan :) 2008! Bra skit :D !!

2012-03-21 @ 16:43:50
URL: http://annars.blogg.se/
Postat av: johanna

Jaa jag vet :D äntligen min tur haha ;D supertaggad verkligen!!!

2012-03-23 @ 12:47:33
URL: http://fitformagaluf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0