Me <3 Wok Time

Sitter och jobbar för fullt här, just haft möte..

Måste upp på stan sen och handla alkohol inför helgen,
ååh så kul det ska bli att träffa mina Magaluffare igen!! :D

Funderar på vad jag ska äta till lunch idag -

Har ju mitt guilty pleasure som heter Wok Time här i stan,

det är så SJUKT JÄVLA GOTT där så jag drömmer om maten på nätterna.

Älskar deras kycklingwok med nudlar.. Undrar hur onyttigt det är?

Har iofs bara ätit en knäckemacka idag efter gymmet, så.. det kanske är värd det? ;)



Kärleken i mitt liv.. just nu.


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Varför avstår du inte från alkohol också för bättre resultat?

2012-03-09 @ 12:24:28
Postat av: Johanna

För att jag vill leva livet och ha kul! Man ska inte avstå från alla glädjeämnen i livet för att bli lite smalare.. går alldeles utmärkt ändå :)

2012-03-09 @ 13:39:06
URL: http://fitformagaluf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0