Mitt underbara gym

Om ni mot förmodan någonsin skulle flytta till min kära hemstad Norrköping,
så rekommenderar jag VARMT mitt gym Actic!

För mig är det perfekt, eftersom det dels ligger vägg-i-vägg med mitt jobb
(kan liksom SE rakt ner i gymmet när jag sitter och jobbar, haha!) och sen är personalen där fantastisk.
Alla är så trevliga och varma, det är fräscha lokaler och det är bra stämning.

Som idag: jag står och läser länge på en triceps-maskin som jag aldrig använt förut,
sätter mig ner och testar lite. Det är nästan tomt på gymmet förutom en lång, stilig utländsk man.
Han kommer genast fram och säger: Ursäkta, låt mig visa dig hur du göra rätt!
Så lär han mig maskinen och säger att jag alltid kan be han om hjälp om jag vill.
Och han jobba inte ens där!! Så jäkla snällt, sånt gör en glad.

Sen när jag sätter mig i bastun kommer det in en kvinna och utbrister: "GUD vad brun du är!
Vad snyggt! Har du vart utomlands? Vart solar du?? Det var jättefint på dig..!"

Så ja, gillar man bra service och komplimanger så satsa på Actic ;-)



Jag på gymmet för en vecka sen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0