Mot gymmet.

Sådär, då var dagens praktik över. Idag har vi varit på bio och sett Liverpool Goaly. Tror jag att den hette i alla fall. Har inte insett innan hur jobbigt det är att hålla reda på en skolklass. Min stressnivå var på max ungefär... hela tiden! Och då hade ja bara en grupp på 7 att hålla reda på. Haha, vet inte hur många gånger jag har räknat dem uder dagen. Filmen var i alla fall bra! När vi kom tillbaks till skolan åt vi lunch och hoppade långhopprep innan det var dag för sista lektionen för dagen. Jag har verkligen världens bästa praktikplats!
.
Nu ska jag snart bege mig mot gymmet! Idag är det rumpan & magen som ska dö! Hade tänkt mig ungefär samma schema som igår. Tror att 1 timmas kondition och 30 minuter gym är ungefär lagom. Och så stretching på det, så blir det ungefär två timmar på gymmet. Ska träna med finaste V idag! Kommer bli aaawesome!
.
Det är aldeles för lite tid kvar innan sommaren för att maska på gymmet! Dags att ta till med det tunga artelleriet nu! BURN FAT, BURN!!!


Jag vill att det ska brännas i magen imorgon!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0