När man ställer om klockan till sommartid, borde man inte ställa tillbaks vågen till sommarvikt?

Gooooood morgon!
Min kropp har så inte fattat det där med sovmorgon utav vaknar snällt klockan 6(med sommartid 7) varje morgon på ren vana. Verkar bli kalasfint väder idag med, löööööv it! Ska alldeles strax bege mig in till stan för att skriva klart ett arbete som ska vara inskickat idag. Alltid skönt att vara ute i god tid, det är mitt motto det! Sedan ska jag hälsa på min fina vän som jobbar i stallet, innan det i eftermiddag är dags för träning med V. Får se om vi kör lite armar-axlar-rygg idag, då vi körde mage-rumpa-ben igår. Så roligt att träna med henne för vi är båda lika taggade inför MAGALUF, då hon ska med ner i år! Kommer bli så galet roligt, har på känn att sommaren 2012 kommer bli den bästa någonsin! 2 månader och 8 dagar kvar, heeeeeeelt galet!
Inte lång kvar nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0