Oh My Apple Pie!

Sådär ja! Då var infodagen avklarad och jag har ringt och väckt min träningsbuddy! Nu sitter jag på tåget på G hemmåt med detour till le gym. Känner mig rätt säker på att det är SO jag är sugen på efter workshopen idag. Såååå inspirerande lärare, dessutom sa han rackarns hela tiden och alla som känner mig vet hur jag överanvänder det ordet :) Vi har iallafall haft lite quiz, argumenterat för att jorden är rund och lärt oss om vampyrernas historia. Samt får smaka på vampyrgodis ;) Nu ska jag knäppa på min gym-musik i lurarna och ragga igång för ett killerpass! BTW, har ännu en dag med strålande solsken här! ÄLSKA VÄSTKUSTEN

Lite torsdags-candy

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0