Playmate of the year

Taggad som ett AS för gym (och solarie och frisören haha) imorgon!!!

Vad är då min motivation? Jo, brudar som den här:

.
Donna D'errico, före detta Baywatch-brud och Playboy-modell. Nu kanske hon inte är världens mest atletiska exempel, men fan vilken grymt snygg tjej. Helheten. Exakt sådär tänker jag mig att alla killars drömtjej ser ut. Söt och oskyldig, men ändå sexig och fräsch på samma gång. Sen så diggar jag personligen den där 80-tals känslan på utseendet. När det var sådär sjukt inne med att vara solblekt blondin med världens bränna, markerade läppar och ändå ganska "hälsosamma kurvor" på kroppen. När brudarna alltid såg sportiga och fräscha ut. Idag är idealet för oss tjejer att vara så sjukt smala som modellerna idag är, och visst, skinny är fint, men man kan vara snygg med kurvorna på rätt ställe också. Som tjejen här. Smal men sexig! Fan jag skulle levt på 80-talet tror jag... känns lite som min tid. Till och med musiken var bättre!


Ser sååå fram emot sommaren, då jag förhoppningsvis kan springa runt på stranden i Spanien och känna mig snygg och bekväm i mig själv... Med tränad mage och fast rumpa. Kanske borde skaffa lugg igen, och köpa en sån röd Baywatch-baddräkt? Då kan jag ju söka jobb som badvakt! Hahaha. Nä. Men jag ska ha så roligt, bli så brun och fin.. fan vad jag längtar. Sommaren 2012 kommer bli den bästa sommaren någonsin. Det känner jag på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0