Sju svåra år och lite till..

Tyckte ändå jag var ganska duktig och gick och lade mig vid 22 igår för att Mora kroppen sova ikapp lite av den sömn jag missat i helgen. Men vaknade i morse mer sliten än någonsin! Lyckades släpa mig själv upp ur sängen, ner till köket och få i mig lite frukost. Funderade på allvar att gå till praktiken i min pyjamas, men lyckades övertala mig själv att byta om. Altså shit, när blev jag så gammal att jag behöver flera dagar på mig att sova ikapp en helgs festande? Vad har hänt... Tycker inte att 23 är sååååå gammalt, men uppenbarligen så är 23 det nya 35 typ. Fett ovärt! Kan bli spännande att se om jag lyckas hålla mig vaken hela dan eller om jag behöver en powernap vid lunch 😃 åh vad jag önskar att jag kunde spendera dagen i sängen med mina finisar istället ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0