Sjuk(t), trött tjej.

Vet inte vad det är för baciller de har uppe i Stockholm, men måste vara någon form utav mutant-baciller! Ligger just nu helt utslagen i soffan, stendöd efter en dag på praktiken. Har precis tagit en ipren till för att få ner febern, och lätta på kallsvetten. Borde kicka in vilken sekund som helst!
Har haft en väldigt mysig dag på praktiken i alla fall! Var ju som sagt på Noas Ark och mös med djuren. Barnen fick baka scones och kolakakor. De har fått mata smådjuren, rida på hästarna och åsnorna och grilla korv. Vi promenerade från skolan och dit, vilket tog ungefär 40 minuter per väg. Så alla var rätt möra när vi kom tillbaks.

Min dagens har sett ut såhär än så länge:
Frukost: Några skivor kall falukorv, 1 banan
Lunch: 2 grillade korvar med bröd
Middag: Falukorv och makaroner
Mellanmål: Scones och 1 kolakaka

Ska nu lägga mig och försöka sova bort febern. Hoppas verkligen att jag är frisk tills imorgon då jag inte kan vara borta från praktiken. Måste friskna till så jag kan träna med! Har inte varit på gymmet sedan i torsdags och känner hur fettet gror. ILLA!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0