Soon I'm back, bitches!

Godmorgon!!!

Idag är jag på bättre humör, så det går sakta men stabilt uppåt :)

Hade en väldigt trevlig kväll igår, var och käkade middag (he he..) på St George och såg sedan Hunger Games på bio! Filmen sög dock enligt min mening, men alltid kul att spendera tid med mina coola vänner ♥

Ingen träning idag heller, men varit ganska duktig med maten ändå.. Äter ju inte så jättemycket när man mår dåligt, eller hur? Men nästa vecka är träning-Palm tillbaka, det kan jag lova ! :) Kanske ska man träna imorgon, istället för att slappa...? Ledig imorn nämligen.. ;)

Såg också att ni önskade mer resultat-inlägg, hur det går för oss osv.. Menar ni bilder o så eller? Klart vi ska fixa det åt er!!! Ge mig bara en-två veckor på gymmet till så kan jag slänga upp före/efter-bilder haha ;D lol.




Mina fina <3



Jag: "Se kära ut."

Knäppte en bild innan bion - som vanligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0