Strandkläder

Iiiiih känner ni? Känner ni?! Sommaren kryper närmare och närmare och snart är den häääär! :D

Jag har redan börjat fundera lite på vad jag ska ha med mig ner och florera runt i på beachen i sommar,
och är det någonting jag älskar så är det gulliga magtröjor á la 90-tal!

Igår kom mamma hem från jobbet med en stor påse med kläder åt mig,
tydligen hade hennes kompis en massa som hon ville ge till mig, haha! Tackarrrrr :)
Underbart - free clothes! Fick massa söta små linnen, en luvtröja
och även denna gulliga lilla rosa magtröja med ett snöre i midjan.

Det är min nya sovtröja for sure :)




Sämst bild, men jättesöt är den!
Ska bara fixa den plattaste magen i världen, så kör vi sen... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0