Tisdags-träning

Idag var jag och V på gymmet lite mer än 1,5 timme, och då tränade vi hårt under hela den tiden! Körde på ett mage/rumpa pass idag det mest akuta innan sommaren :) började med 20 minuter på cykel, därefter gjorde vi några ryggövningar(för att rumpan blir fastare när man tränar lägre delen utav ryggen). Sedan gjorde vi alla magmaskiner vi hittade på gymmet, samt "lutande-situps" 4*10, 20 raka, 20 sneda. Efter det blev det utfall med vikter 3*14, kissande hund 4*10 med varje ben och "hitler-hund" 2*10 med varje ben. Efter det så stretcha vi innan vi begav oss till skogen för en PW på runt 40 minuter! Under våran promenad stannade vi även upp då och då för att öva våran flairing med mina flair-flaskor som jag hade med mig. Blev rätt bra tillslut. En grymt mysig och träningsmässigt bra dag blev det! Måste bara tipsa om denna maskin som jag blivit rekommenderad ska göra underverk för midjan! Lätt värt ett försök, jag kör 3*10 åt varje håll med antingen 35 eller 45 kilo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0