To do.. or not to do?

Idag har jag ett litet dilemma, gällande om jag ska träna eller ej...! Vad tycker ni???

Mina arbetstider idag är nämligen 07:45 - 18:30, och jag vet inte, känns lite halv-segt att komma hem vid typ 21 :/ hmmm....


Jag ska iallafall träna VARJE förmiddag denna vecka (förutom fredag för då är jag nog smått onykter redan kl 14..), och gissar att jag kommer vara helt slut ikväll.. Hmm. Får se hur det slutar.

Har jag nämnt det förresten? På fredag åker jag och LINA (och lite fler kompanjoner) upp till Stockholm och satsar på en riktigt grym fest- och myshelg. Can't wait!!!! :) Lovar att ta massa bilder på oss snyggingar ;)




Kanske blir det lite shopping i Stockholm, istället för Palma..?





 Varning: Helgen kan annars mycket VÄL sluta såhär för oss.. but I don't mind ♥

 


Kommentarer
Postat av: Lina

Hihi, åh vad jag läääängtar!!!

2012-03-05 @ 17:41:08
URL: http://fitformagaluf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0