En sån där lista.

Fyra jobb jag haft:
1. Ridlärare
2. Butiksbiträde i blomsteraffär
3. Hotellstädare
4. Bartender

Fyra filmer jag kan se om och om igen:
1. Pocahontas
2. A walk to remember
3. Moulin rouge
4. Taken

Fyra städer jag bott i:
1. Onsala
2. Kungsbacka
3. Magaluf
4. Nayang

Fyra Tv-serier jag gillar:
1. Gossip girl
2. Greys anatomy
3. The river
4. Big bang theory

Fyra hemsidor jag besöker varje dag:
1. Facebook
2. Blogg.se
3. Hotmail
4. Google

Fyra favoriträtter:
1. Grillat kött
2. Grekisk sallad
3. Spagetti med köttfärssås
4. Pamboli med aioli

Fyra låtar jag gråter till:
1. Lars Winnerbäck - Kom ihåg mig då
2. Thriving Ivory - Angels on the moon
3. Celine Dion - My heart will go on
4. Sia - Breathe me

Fyra drinkar jag gillar:
1. Mojito
2. Caprinoshka
3. Solero
4. Skinny bitch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0