Helt slut...

Då har man landat hemma i den sköna fåtöljen igen, efter en underbar varm dusch!
Blev ett pass på gymmet idag med efter jobbet, tränade med le bästis.
rde crosstrainern en kvart, sen olika övningar på mattan bl.a. sit-ups, ryggövningar, plankan m.m..
Låter inte så avancerat men det känns kan jag lova! Bara man gör någonting ska man va nöjd :)
(Testade roddmaskinen men fan Lina, hur gör man?! haha största fail!)


Kom hem och smällde i mig äggra, knäckemacka med ost och gurka
och blev aaaasmätt.. helt sjukt! Har en cola i kylen som mamma köpte till mig i söndags,
funderar på att se hur länge jag kan spara den innan jag blir tokig.. ;)






Den obligatoriska spegelbilden!


Kommentarer
Postat av: A N G E L I J N A

http://www.youtube.com/watch?v=llodA3IXZd4&feature=related lyssna/ gilla / kommentera och sprid så mycket ni bara kan, snälla hjälp mig följa min dröm, kraam!<3

2012-03-20 @ 21:01:56
URL: http://angelijnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0