The Dream Girl

Tänkte börja denna härligt soliga lediga lördag med att bjuda på lite ögongodis!
---
Jag följer endast en offentlig profil på Facebook och Twitter, och det är denna bruden -
Kourtney Reppert.
Jag vet egentligen inte vad hon gjort och hon är nog inte jättekänd i USA, lite halvkänd kanske.
Hon är modell, med i lite olika modellgrejer (bla en serie som heter Remodeled) och vart med i Playboy tror jag.
Hon är 26 år och har ett utseende som bara trollbinder mig..
Forget all the skinny models - det är SÅHÄR jag vill se ut.



Hon är så sjukt söt, snygg, vacker, u name it...
Helt perfekt i mina ögon! Önskar jag hade större tuttar och stora tänder som henne,
men man kan inte få allt här i världen haha :P
I alla fall - en stor inspirationskälla för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0