Want it? Work for it!

Blev strax över en timma på gymmet idag, fokus mage-armar. Jag har på fullaste allvar mördat mina biceps med skivstången. Körde 2*10 och sedan en maxad omgång(hahaha, mest patetiska maxningen ever på 12 repetitioner) med 20 kilo. Stången väger 10 och så 5 på varje sida. Är så galet svag i armarna och har alltid kört med 1.25 kilos vikter på sidorna innan, men idag slängde PTn på lite mer. Mina armar kommer inte älska att stå i baren och lyfta flaskor imorgon kan jag lova :)
.
Utöver bicepsen så körde jag lite olika magmaskiner, samt de lutande situpsen 10*4, 20 raka & 20 sneda. Och inledde passet med 30 minuter på cykeln. Ett helt okej pass hade väl önskat lite mer kondition men får köra slut mig lite extra imon.
.
Young, wild & free

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0