Work it out

Saaatan vilken träningsvärk jag har! Kan knappt gå, och så har jag klackstövlar på mig idag också.. Inte kul!

Trots det körde jag en timma på gymmet innan jag gick till jobbet imorse. Blev en kvarts crosstrainer
och sen ett litet mini-program efter det bestående av utfall, sit-ups på pilatesboll/med vikt,
Hitler-hunden och plankan.  Känns helt okej, glad att jag kom dit iallafall!

Dock har jag en period nu när jag känner mig svullen, pluffsig och fetare än nånsin :S
Hoppas det går över snart, annars får jag väl acceptera att jag helt enkelt går UPP i vikt just nu.. :(

Dagens outfit: jeans, högklackade stövlar och Tores kavaj

Dagens lunch: Broccoli med stekt lax!



Kommentarer
Postat av: C

Beror antagligen på att du får mera muskler! :D

2012-03-21 @ 19:09:45
URL: http://chloe-makeitsimple.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0